Продавець КОНКУРЕНТ №1 розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1659 відгуків
promo_banner

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

Інтернет-магазин «Конкурент №1»: товари для дому, одяг, сумки та взуття оптом за суперцінами
+380 (66) 271-21-34
+380 (63) 684-64-39
Кошик

Поширені питання

  • Оплата та доставка

    Збирання і доставка замовлення.

    Середні строки складання замовлень 1-3 робочих дня і можуть мінятися в залежності від завантаження складу. Замовлення надходить на складання тільки після уточнення всіх питань у клієнта, якщо такі питання є і виставляння рахунку.

    Відправка замовлень кур'єрськими службами відбувається після 18.00. Зазвичай кур'єрські служби доставляють замовлення протягом 1-2 днів. Для зручності відстеження Ваших посилок існує додаток НОВОЇ ПОШТИ. Як тільки ми оформили посилки і відвезли на пошту, додаток автоматом підтягує номери ТТН і Вам приходить повідомлення про те, що до Вас їде посилка. Після Ви можете відстежувати всі в додатку.

     

    Послуги кур'єрської служби оплачує покупець.

    За замовчуванням вантаж страхується на повну суму замовлення. Замовлення, що надсилаються післяплатою, завжди страхується на повну вартість.

    Якщо Ви не встигнете забрати посилку, відвантажену післяплатою за період безкоштовного зберігання, відправити Вам посилку знову післяплатою ми не зможемо.

    Вартість пересилання за не забраний товар оплачує покупець у разі, якщо :

    1. Не забере посилку із замовленим товаром протягом 5 (п'яти) днів з дня надходження посилки на відділення Нової пошти , яке було обрано покупцем при замовленні товару;
    2. Відмовиться забирати посилку у відділенні, яке надійшло відправлення.      

    Кошти, сплачені покупцем в якості передоплати за товар, повертаються на платіжну картку продавця, а з суми передоплати покупцем продавцю відшкодовується сума коштів, що підлягає сплаті / була сплачена продавцем за послугу по відправці товару в поштове відділення, вказане покупцем при замовленні товару.

    У разі скасування замовлення до моменту його відправлення продавцем у відділення поштового оператора зазначеного покупцем, передоплата за товар повертається на платіжну картку покупця в повному розмірі.

     

    Оплатити замовлення ви можете після отримання реквізитів:

    1. Безготівковий розрахунок

    Просимо Вас сповіщати про оплату у вигляді скрін або ж вказувати дату, час і суму оплати в Viber.

    2. Наложним платежем при отриманні товару (Нова пошта)

    Вартість доставки замовлення на відділення варіюється в залежності від ваги і габаритів, згідно тарифів перевізника.

    При виборі способу оплати "Післяплатою", необхідно зробити передоплату в розмірі 300 гривень.

    При замовленні післяплатою понад 2000 гривень ― передоплата 50% від суми замовлення.

     

    Переконливе прохання перевіряйте товар при отриманні на пошті. У разі якщо посилка перевірена дома або Ваш клієнт виявив проблеми, товар обміну та поверненню не підлягає‼️ (При виявленні браку чи нестачі обов'язково фото та дзвінок з пошти. Повернення тільки через акт співробітника пошти, (НЕ ПОДИВИЛИСЯ, НЕ ПЕРЕВІРИЛИ, НЕ ПОБАЧИЛИ, НЕ ЗНАЛИ, НЕ ПРОЧИТАЛИ І Т. Д. ТОВАР ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЮ НЕ ПІДЛЯГАЄ).

     

  • Обмін та повернення

    Переконливе прохання перевіряйте товар при отриманні на пошті, у разі якщо посилка перевірена будинку або Ваш клієнт виявив проблеми, товар обміну та поверненню не підлягає‼️

    При виявленні браку чи нестачі обов'язково фото та дзвінок з пошти.

    Повернення тільки через акт співробітника пошти, ( НЕ ПОДИВИЛИСЯ, НЕ ПЕРЕВІРИЛИ, НЕ ПОБАЧИЛИ, НЕ ЗНАЛИ, НЕ ПРОЧИТАЛИ І Т. Д. ТОВАР ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЮ НЕ ПІДЛЯГАЄ).

     

    Брак:

    Ми не замінюємо брак і бій при перевезенні. Ми не відправляємо завідомо пошкоджений або не працюючий товар. Але перевіряти вміст коробок немає можливості, включати в мережу, розпаковувати і т. д. Існує ризик прихованого браку, варто попереджати про це своїх клієнтів, якщо Ви працюєте під замовлення. Товару з заводським браком практично немає, але все ж його варто враховувати у своїй націнки.

    Також варто враховувати ризик псування товару при перевезенні. Якщо Ви отримуєте товар через кур'єрські служби, або з допомогою інших перевізників – то наша відповідальність закінчується в момент передачі товару перевізнику. Ми пакуємо товар так, щоб він в процесі перевезення і ймовірного неакуратного звернення не отримував пошкодження. Товар пакується в коробки, на тендітний товар додатково робиться відповідна відмітка. Але, на жаль, бій при перевезенні іноді трапляється. За замовчуванням вантаж страхується на повну вартість. У разі, якщо при отриманні вантажу Ви помітите його пошкодження, псування або втрату частини товару – кур'єрська служба зобов'язана компенсувати його вартість. Вартість страховки залежить від кур'єрської служби. Якщо Ви хочете, щоб ми застрахували вантаж при відправці на мінімальну суму – вкажіть це у коментарі при оформленні замовлення. Замовлення, які надсилаються післяплатою - страхуються за замовчуванням, згідно з умовами перевезення кур'єрськими службами.

     

    Рішення питань, що виникли за отриманими замовленнями.

    При появі питань на замовлення після його отримання - помилку при складанні, недовозу якоїсь позиції, браку і т. д. - Вам необхідно написати на номер Тел/Viber 0662712134, прикріпити фото або відео з пошти і вказати в листі докладний опис. Протягом декількох днів компанія розбереться з проблемами і дасть відповідь щодо можливих варіантів їх вирішення.

    Повернення товару (брак, не належний вигляд, не сподобалося і тд) здійснюється протягом 1-2 днів після одержання замовлення за рахунок покупця.

     

    Повернення коштів.

    Повернення коштів здійснюється на картку або враховується наступного замовлення. Ви можете запитати повернути передоплату на Вашу картку. В такому випадку Вам потрібно написати на номер Тел/Viber 0662712134 "Повернення грошей", і вказати Ваші дані та номер картки, а також ПІБ власника картки. Лист має бути відправлено з того ж номера, з якого і був зроблений замовлення. Повернення коштів відбувається протягом 5х робочих днів.

     

  • Умови роботи

    Складання замовлення.

    Ми приймаємо замовлення, надіслані нам з сайту або в Viber за номером, який вказаний на сайті. По телефону і по електронній пошті замовлення не приймаються. Прохання враховувати термін складання замовлень, який відображений на сайті.

    Перед формированием заказа проверьте, все ли необходимое Вы включили в заказ, а также все ли пожелания по расцветкам указаны. Пожелания по расцветкам принимаются только те, которые указаны при подаче заказа в поле для комментариев. Комментарии на почту, по телефону не принимаются, т.к. нет возможности проверять, есть ли письмо с пожеланиями по каждому заказу, а на момент звонка заказ уже может быть отправлен на склад.  Пожалуйста, оставляйте пожелания по цветам для товаров с цветами в ассортименте, указывая код товара.

     

    Сборка и доставка заказа.

    Середні строки складання замовлень 1-3 робочих дня і можуть мінятися в залежності від завантаження складу. Замовлення надходить на складання тільки після уточнення всіх питань у клієнта, якщо такі питання є і виставляння рахунку.

    Відправка замовлень кур'єрськими службами відбувається після 18.00. Зазвичай кур'єрські служби доставляють замовлення протягом 1-2 днів.

     

    Інша інформація.

    Ми продаємо товар оптом. Мінімальна кількість кожного товару зазначено в описі товару. Мінімальна сума замовлення 1000 грн.

    Есть некоторые товары, которые продаются упаковками. Это наборы посуды, одежда, некоторые виды полотенец другие, распаковывать которые нет возможности (указывается в описании товара, например "цена за набор 12 шт").

     

    Обратите внимание:

    1. Цветовой оттенок товара может отличаться от представленного на фотографии, в том числе это зависит и от настроек монитора вашего компьютера или телефона. У разных производителей оттенки одного цвета не всегда совпадают. Указанные расхождения в цвете НЕ ЯВЛЯЮТСЯ браком. 
    2. Фабричний пошиття передбачає розбіжності в розмірах і не враховує індивідуальні особливості фігури кожної людини. Тому розбіжність у розмірі +/- розмір НЕ Є шлюбом.
    3. Характеристики, комплектація і колірна гамма товару можуть бути змінені виробником залежно від серії поставки, без попереднього повідомлення. Магазин не несе відповідальності за зміни внесені виробником.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner